// INTERVIEW W/ MILICA //

by - јануар 15, 2017



Razmišljao sam o čemu bih pisao u sledećem postu I došao sam na sledeću ideju. Intervju sa mojom najboljom drugaricom. Njeno ime je Milica. Znamo se već pet godina i ona je jednostavno ja u ženskoj verziji. U ovom intervjuu mi je ispričala kako ne obraća pažnju na to kako troši svoj novac, kaje se zbog jedne stvari u životu, a ostalo pročitajte u daljem tekstu. Uživajte.



  1.       Koji je tvoj idealan posao?

-          Pošto sebe smatram kreativnom osobom, volela bih da se bavim arhitektonskim dizajnom ili svime što uključuje crtanje i dizajniranje stvari.


          

  2.       Koja ti je omiljena serija?

-          Ima dosta zanimljivih serija koje rado gledam ali bih izdvojila dve. To su Orphan Black i Sense8.


          

  3.       Da li imaš kućnog ljubimca?

-          Imam kućnog ljubimca. Zove se Oniks. Zaljubljena sam u njega od prvog dana. On je veoma sladak i debeo mačak.


          

  4.       Imaš li svoj budžet na papiru ili trošiš nasumice?

-          Ne. Nikada ne planiram šta i koliko kupujem, već se to desi samo od sebe.


          

  5.       Da li kupuješ preko interneta?

-          Volim da isprobam stvari kada nešto kupujem, ali uglavnom kupujem preko interneta.


          

  6.       Na kojoj društvenoj mreži imaš profil?

-          Profil imam na Twitter-u, Facebook-u, Instagram-u, Tumblr-u i dosta drugih, ali gore navedene najviše koristim


          

  7.       Da li veruješ u ljubav na prvi pogled?

-          Nikada nisam iskusila ljubav na prvi pogled, ali da, verujem.


          

  8.       Da li postoji nešto što si uradila a kaješ se zbog toga?

-          Da, kajem se zbog toga što ne provodim dovoljno vremena sa osobama koje mi znače.


          

  9.       Koja je tvoja omiljena igračka iz detinjstva?

-          Pored silnih lopti, pušaka i automobila, omiljena igračka mi je bila plišani Snupi. (smeh)


          

  10.   Koja je tvoja destinacija za putovanje iz snova?

-          To je definitivno California. Mnogo bih volela da jednog dana odem tamo da upoznajem razne ljude kao i njihov način života i kulturu.

           
  11.   Šta je ono najsrećnije što ti se ikada dogodilo?


 -      Najsrećniji momenat u životu mi je definitivno bio kada sam shvatila da pored sebe imam osobu koja isto razmišlja kao i ja i uvek je tu za mene. To je moj najbolji prijatelj, Strahinja.
 

You May Also Like

0 коментара