// PLASTIC BUT FANTASTIC //

by - новембар 19, 2016


U ovom postu ću pisati o nečemu sa čime se danas svi srećemo, plastične operacije.


Ljudi će reći ona/on je ovakva/av, onakva/av, unakažena/en, lep/a ali je operisan/a, ružan/a, plastičan/a itd. PA ŠTA LUZERI?! Vi kao ne biste promenili nešto na svom telu ili licu kada biste imali novca za to? Ne biste učinili nešto da bolje izgledate? Da, uradili biste to, zato tišina. Možda sam malo oštriji ali dosta mi je više priča „Jeste ona lepa, ali džaba kad je plastična“. 

Što se tiče uspelih operacija. Ja sam za to, zašto da ne. Ne osuđujem nikoga ko je radio bilo šta na svom telu a da to lepo izgleda. Kao što sam gore već rekao – da imate priliku vi ne biste uradili? Ne mogu a da je ne spomenem, ali po mom mišljenju čist primer za savršene operacije je Kajli Džener . Ne znam da li svi znaju kako je ona izgledala pre operacija, ali ako ne znaju, možda i bolje. Zbog svoje bolje budućnosti i karijere ona je povećala kukove, usne. Radila je jagodice, oči. Ljudi je hejtuju zbog toga ali ne vidim razlog. Da to nije uradila ona bi verovatno bila niko i ništa. Sada je uz pomoć toga jedna od najpopularnijih osoba na svetu, tako da, veliki respect! Pored nje, da ne nabrajam, skoro sve svetski poznate ličnosti imaju po neku operaciju.


Dakle, pored tih prelepih, takoreći usprešnih operacija postoje i one koje su manje uspešne iliti totalni promašaj. Čim im se pruži prilika, devojke odmah pojure da urade neku operaciju. Najpre operaciju grudi. Ni na kraj pameti im nije kod koga to rade i šta im se stavlja u iste. To je ono najbitnije. Zbog čega žurite sa tim? Zašto se malo ne raspitati ko je dobar estetski hirurg? Viđao sam strašne operacije koje nisu uspele. Devojke žive sa ovčijim salom i ko zna kojim sve supstancama u ustima koje izgledaju kao one lepe životinje – majmuni. Takođe i operacije nosa mogu loše da izgledaju. Možda će vam nos izgledati lepše ali postoji mogućnost da će vam gornja usna biti spuštena da će izgledati kao da je i nemate ako hirurg kod koga radite operaciju pojma nema o poslu koji radi. Zato se dobro raspitajte kod koga radite i šta radite.


Podržavam plastične operacije, samo budite oprezni. Nemojte se unakaziti.

Ako želite, napišite mi vaš stav o ovome. Šta vi mislite?

You May Also Like

0 коментара